Handelsbetingelser hos Lin´s ApS
Generelle oplysninger
Lin´s ApS
Akseltorv 13
6000 Kolding
CVR nr.: 37785393
Telefon: +45 75 50 50 80
Email: info@atami.dk

Køb via atami.dk
Der tages forbehold for: trykfejl, stavefejl, ændringer i menuer og tilbud.
Desuden tages der forbehold for forsinket leveringstid og udsolgte varer hos Atami Sushi restauranter. Vi gør dog altid alt vi kan, for at imødekomme kundens forventninger.
Alle vores priser er inkl. moms.
Tilbud og rabatter kan ikke kombineres, med mindre andet er angivet.
Afhentningstilbud gælder ikke på helligdage.
Ved køb hos Atami Sushi er der ingen fortrydelsesret eller returret, da købet omfatter fødevarer.

Priser, levering og betaling
Alle angivende priser er i DKK inkluderet moms.

Leveringstidspunktet vælges som udgangspunkt, når du gennemgår din indkøbskurv. Din bestilling vil straks blive sendt til vores take away restaurant, når du bekræfter din indkøbskurv. Vi anser, at levering af din bestilling er sket, når du har modtaget dine produkter.

Ved afhentning vil du ikke blive opkrævet ekstra omkostninger udover de valgte produkter. Ved udbringning vil omkostninger for levering altid fremgå i din indkøbskurv, inden du bekræfter din bestilling.

Du kan betale med kontanter, Dankort, Visa eller MasterCard. Ved brug af vores online betalingsmetoder, kan du blive bedt om at anføre nærmere personlige oplysninger. Ved brug af kortoplysninger skal du sikre dig selv, at du er fuldt berettiget til at bruge kortet på tidspunktet. Beløbet for din bestilling vil blive reserveret, når bestillingen bliver accepteret af vores take away restauranter. Beløbet hæves først, når bestillingen anses som leveret/afleveret. Informationer og sikkerhed ved betaling med betalingskort eller kreditkort bliver krypteret og sendt videre til Nets. Dine kortdata vil ikke blive opbevaret hos os.

På Atami.dk er det muligt at vælge onlinebetaling ved både afhentning og levering.
Ved bestilling til levering er der mulighed for at betale med kreditkortterminal hos chauføren.
Ved bestilling til levering, skal der bestilles for minimum 99 kr. for at vi leverer. Der er et leveringsgebyr på som tillægges ordren, leveringsgebyret varierer afhængig af butikken.

Din ordre
Når du har valgt de produkter, du ønsker at bestille fra menuen, og har afgivet andre nødvendige oplysninger, vil du få mulighed for at afgive din ordre ved at klikke på knappen ”Gå til kassen”. Det er vigtigt, at du indtaster og retter eventuelle fejl, før du klikker på knappen, eftersom indtastningsfejl ikke kan rettes, efter du har klikket på denne knap.
Når du har afgivet din ordre, og din betaling er autoriseret, kan du ikke ændre eller annullere din ordre og kan heller ikke få pengene refunderet. Hvis du ønsker at ændre eller annullere din ordre, kan du kontakte kundeservice som beskrevet i afsnittet omkring kundeservice, og de vil forsøge at kontakte restauranten og informere dem om dine ønsker. Det er dog ingen garanti for, at restauranten accepterer dine ønsker, idet de allerede kan have påbegyndt at forberede din ordre. Vi laver maden umiddelbart efter din bestilling, hvorfor vi ikke refunderer betalingen for maden ved afbestilling, da man ved afgivelse af bestilling, binder sig til at modtage den bestilte ordre.
Ved forkert indtastede oplysninger, såsom adresse, telefonnummer eller navn, refunderer vi ikke det betalte beløb, hvis vores chauffør ikke kan skabe kontakt ved leveringen. Det er samtidig kundens ansvar at sikre sig, at vi kan komme i telefonisk kontakt, hvis vi har behov for dette i forbindelse med ordren.

Reklamationsret
Enhver bestilling, anses som påbegyndt efter bekræftelse. Reklamationsret skal ske inden for rimelig tid og inden ordren går i produktion. Ifølge købeloven er der ikke fortrydelsesret på fødevarer, da disse har en naturlig holdbarhed.

Afviste og annullerede bestillinger
På grund af bankernes procedurer vil din bank, så snart du har afgivet en bestilling, som du betaler med betalingskort, og din betaling er blevet godkendt, “reservere” det fulde beløb for din bestilling. Hvis bestillingen efterfølgende afvises eller annulleres, vil banken ikke overføre beløbet til os og vil i stedet frigive beløbet på din konto. Dette kan tage mellem 3 og 5 arbejdsdage (eller længere afhængigt af banken). Du accepterer, at vi ikke kan holdes ansvarlig over for dig, angående denne forsinkelse fra bankens side ved frigivelse af beløb på din konto.

Øvrige
Vi har ikke verificeret nøjagtigheden af det indhold, der er leveret af vores take away restauranter til vores tjenester. Det er alene restauranternes ansvar at holde dem opdateret. Hvis du mistænker, at indholdet ikke er korrekt eller i tilfælde af et tvist mellem dig og vores take away restaurant, ret venligst henvendelse til vores kundeservice, som vil bearbejde din sag bedst muligt. Vores take away restauranter forbeholder sig retten til at afvise enhver bruger.

Misbrug af informationer, betalings- og kreditkort medfører direkte politianmeldelse. Vi opbevarer alle ip adresser.

Har du yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Copyright 2019

Have no product in the cart!
0